Патріотичне виховання

 

 


Проблема громадянина-патріота давня, як світ. Вона постала перед людством тоді, коли виникла перша держава. Патріотичне виховання створює певні передумови громадянської поведінки. Однак це лише передумови.

Любов до Вітчизни починається з любові до своєї Малої Батьківщини – місця, де людина народилася.

У цьому зв’язку, як нам здається, величезного значення набуває визначення мети, завдань, змісту та засобів патріотичного виховання дітей дошкільного віку.


До основних завдань патріотичного виховання старших дошкільнят належать:

 формування любові до рідного краю (причетності до рідного дому, сім'ї, дитячого садка, міста);

• формування духовно-моральних взаємин;

• формування любові до культурного спадку свого народу;

• виховання любові, поваги до своїх національних особливостей;

• почуття власної гідності як представників свого народу;

• толерантне ставлення до представників інших національностей, до ровесників, батьків, сусідів, інших людей.


Патріотизм кожної дитини починається з рідної домівки, домашнього вогнища. Неньчина колискова пісня та її ніжне слово, мовлене рідною мовою, батькова мудра настанова та наука, бабусині казочки та дідусеві легенди, родинні традиції та звичаї - з усього цього виростає патріотизм. Бо все це глибоко западає в душу і ніколи не забувається.» З родини йде життя  людини», « Без сім"ї  немає щастя на землі»саме так говорить народна творчість про родину.

Пам'ятка , для батьків

Родина — це природний осередок найглибших людських почуттів, де дити­на засвоює основи моралі серцем і душею, коли розвиваються почуття доброти, чуйності, любові до рідного краю. У родинному середовищі по особливому сприймаються звичаї та традиції, рідна природа, спогади стар­ших.

Плекаючи у дітей почуття любові до Батьківщини, виховуючи майбутніх гро­мадян держави, дорослі мають їм прищепити глибоку повагу і турботливе ставлення до своєї малої батьків­щини — рідного міста. Важливо, щоб малята усвідомили, що вони не просто споживачі   багатств  рідної  землі,   а  її творці, захисники. І якщо ви насправді хочете виховати у вашої дитини любов до рідного міста, батьківської хати, якщо ви хочете закласти готовність збе­рігати і примножувати багатства рідного краю, якщо ви хочете, щоб запах квіту­чих каштанів і бузку в дорослому житті повертав ваших дітей до рідних порогів не забудьте:

*  Йдучи вулицею рідного міста, роз­повісти про визначні пам'ятки, які зна­ходяться на цій вулиці.

*  Познайомити дітей із назвою вули­ці, на якій ви знаходитеся. Чому вона так називається?

*    Відвідати разом всією родиною краєзнавчий    музей.    Після    відвідин обговоріть з дітьми те, що ви там поба­чили.

*  Побувати в пра бабусь та пра дідусів і розпитати, що вони знають про історію рідного міста. Які цікаві легенди, при­казки, забавлянки вони знають? Запишіть, а потім завчіть їх з дітьми.

* Здійснити цільову прогулянку разом з дітьми по визначних місцях рідного міста, а ввечері запропонуйте намалю­вати свої враження від прогулянки.

*   В День Перемоги всією родиною відвідати парк Пам'яті. Вшануйте вете­ранів Великої Вітчизняної війни, покла­діть квіти до пам'ятника.

*  Завжди звертайте увагу на чистоту і порядок у рідному місті. Поговоріть з дітьми, як зробити так, щоб місто завжди було охайним і привабливим.

*  Разом з дітьми посадіть біля свого будинку квітники, дерева. Доглядайте за ними разом з дітьми.

*    Частіше розповідайте дітям про видатних людей, які проживали чи про­живають і донині в рідному місті.

*  Знайомте дітей зі звичаями та тра­диціями рідного краю.

*  А якщо ви хочете посіяти в душі дитини золоті зернятка духовності, любові до рідного краю, слова, співай­те, читайте, спілкуйтеся із нею мовою кращих творів українського фольклору та видатних вітчизняних поетів і пись­менників.

*  Створіть сімейний фотоальбом «Я і місто моє — СУМИ ». Разом з дити­ною придумайте вірші про рідне місто. Запишіть їх під фотографіями.

Нехай ваші діти зростають гідними синами і донями рідного краю, рідного міста.

Плекаючи у дітей почуття любові до Батьківщини, виховуючи майбутнього громадянина, дорослі мають передусім прищепити дітям глибоку повагу і турбо­тливе ставлення до своєї малої батьків­щини — рідного міста.


КОНЦЕПЦІЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ

Лист Міністерства освіти і науки України "Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах

Лист Міністерства освіти і науки України "Про відзначення 25-ї річниці незалежності України"

Закон України Про Державний Гімн України

Закон України Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років

Лист МОНУ від 17.02.2015  № 1/9-78 Про організацію Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») в навчальних закладах

Лист МОНУ від 27.11.2014  № 1/9-614 Методичні рекомендації з патріотичного виховання 

Лист МОНУ від 22.05.2015 № 1/9-255 Про перегляд підходів з організації діяльності музеїв історичного профілю

Наказ МОНУ № 439 від 07.09.2000 Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України

Лист МОНУ від 23.04.2015 № 1/9-211 Про відзначення Дня пам’яті та примирення і Дня Перемоги над нацизмом у Європі

Лист МОНУ від 25.09.2015 № 1/9-455 Щодо заходів з відзначення Дня захисника України

Стаття 20. Державними символами України є Державний Прапор України, Державний Герб України і Державний Гімн України

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 635/2015 Про заходи у зв’язку з Днем пам’яті жертв голодоморів

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ Про День Соборності України

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ Про День захисника України

УКАЗ Про День Гідності та Свободи

Лист МОНУ Щодо організації роботи дошкільних навчальних закладів по ознайомленню дітей з народними традиціями, святами та обрядами

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Головна сторінка

Миколаївська область м. Снігурівка вул. Янтавна буд.7 Телефон (05162)2-13-50 МИ РАДІ ВІТАТИ ВАС НА ОФІЦІЙННОМУ САЙТІ СНІГУРІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ...